تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین -اهواز-زهره کریمی : جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف سه میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در شهرستان بهبهان خبر داد.

کشف سه میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بهبهان

جانشین فرمانده انتظامی در این خصوص گفت :در راستای تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی ،ماموران اداره با مبارزه با قاچاق کالا و ارز با همکاری کلانتری سردشت زیدون حین گشت زنی نامحسوس در روستاهای اطراف این شهرستان به یک دستگاه تریلر مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد چهار هزارو 181عددباطری خودرو، سه هزار و 768عددانواع نوشابه ، 252 عدد آنتن  تلفن  بی سیم و 171 دستگاه تلفن فاقد هر گونه مجوز گمرکی کشف شد.
سرهنگ صالحی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده معادل سه میلیارد ریال می باشد ، تصریح کرد : در این رابطه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده ، تحویل مراجع قضائی شدند .
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه از شهروندان خواست : در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو ، موضوع را دراسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.